Uusi asiakaspalvelulomake yksilöi ja turvaa

3.7.2024
BP uutiskirje asiakaspalvelulomake kuva

Ei ole myyjän eikä ostajan etu, että tilataan tai toimitetaan väärä osa. Usein näin ei tapahdu nytkään, mutta jotta kasvavan yrityksen toimitusvarmuus pysyykin hyvänä, on tähän kiinnitettävä huomiota, sanoo BussiPro:n toimitusjohtaja Jussi Raunisto.

Siksi BussiPro on ottanut käyttöön uuden asiakapalvelulomakkeen. Sen tavoitteena on varmistaa, että oikea osa löytää oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Näin asiat tulevat hoidettua kerralla oikein.

Käytännössä uudistus tarkoittaa sitä, että BussiPro on kehittänyt toimitusprosessiaan malliksi, johon kuuluu aina tietyt vaiheet ja kirjaukset. Käytännössä tämä näkyy asiakkaalle uutena täytettävänä pdf-lomakkeena. Lomakkeella varmistetaan, että kaikki tilaukseen liittyvät olennaiset tiedot on varmasti käyty läpi. Samalla jokainen tilaus voidaan yksilöidä ja tarvittaessa siihen voidaan palata myöhemmin tai esimerkiksi seuraavan vastaavaa osaa koskevan tilauksen yhteydessä.

Lomakkeen avulla pystytään myös yksilöimään esimerkiksi jokainen asiakkaalta palautuva osarunko. Näin asiakas saa varmasti vanhasta rungosta juuri sen hyvityksen, joka hänelle kuuluu.

Uusi lomake on saatavissa nettikaupasta tai sen voi pyytää erikseen BussiPro:lta.